<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Whispering those words inside endless dark." href="https://blog.dnevnik.hr/enkel/rss.xml" /> <link rel="EditURI" type="application/rsd+xml" href="https://blog.dnevnik.hr/wlw/rsd.php?12418277" /> <link rel="shortcut icon" href="https://blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /> <meta name="keywords" content="enkel,explanation, my dear, is neccesary.,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> <meta name="description" content="explanation, my dear, is neccesary.,blog.dnevnik.hr/enkel" /> <link type="text/css" rel="stylesheet" href="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/css/main.css?v=2012-09-27a" /> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/common/js/facebook.js?v=2011-09-30"></script> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/js/main.js?v=2012-09-27a"></script> <script type="text/javascript"> <!--//--><![CDATA[//><!-- var pp_gemius_identifier = 'p8ZF1D7vmeoe8Uuxwuq2j_TSLd8RN1sF.aREMenHvGT.i7'; var pp_gemius_use_cmp = true; var pp_gemius_cmp_timeout = 10000; // lines below shouldn't be edited function gemius_pending(i) { window[i] = window[i] || function() {var x = window[i+'_pdata'] = window[i+'_pdata'] || []; x[x.length]=arguments;};}; gemius_pending('gemius_hit'); gemius_pending('gemius_event'); gemius_pending('pp_gemius_hit'); gemius_pending('pp_gemius_event'); (function(d,t) {try {var gt=d.createElement(t),s=d.getElementsByTagName(t)[0],l='http'+((location.protocol=='https:')?'s':''); gt.setAttribute('async','async'); gt.setAttribute('defer','defer'); gt.src=l+'://hr.hit.gemius.pl/xgemius.js'; s.parentNode.insertBefore(gt,s);} catch (e) {}})(document,'script'); //--><!]]> </script> <!-- slowmetrics --> <script type="text/javascript"> /* <![CDATA[ */ (function() { var d=document, h=d.getElementsByTagName('head')[0], s=d.createElement('script'); s.type='text/javascript'; s.async=true; s.src='//test-script.dotmetrics.net/door.js?id=' + (document.location.hostname.indexOf('dnevnik.hr')== -1? 610: 977); h.appendChild(s); }()); /* ]]> */ </script> <!-- Google Tag Manager --> <script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5H83FN');</script> <!-- End Google Tag Manager --> <!-- Google Tag Manager (noscript) --> <noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-5H83FN" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript> <!-- End Google Tag Manager (noscript) --> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/prototype.lite.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/moo.ajax.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/frontend.js?=2"></script> <link rel="shortcut icon" href="//blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /></head> <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
explanation, my dear, is neccesary.

Blog je otvoren 08.10.2010., u 21:13, jednog petka, i iskreno; ne sjećam se niti toga dana niti razlog koji me potaknuo da napišem/počnem ovu priču. Samo da znam da jesam.

U sveopćem bunilu, ovo je bio prvi post. (ovo nije naknadno napisano post, vjerujte, već post koji je tu bio od početka)

Znam da me zadivila njezina priča, na koju sam slučajno naišla tražeći Sumrak FF, pa pronađoh HPFF s imenima Bella i Jacob nekako sam uspjela pod linkovima naići i na nju, priča koja me i dan danas uhodi u najmračnijim hodnicima mojeg uma. Naravno, u to vrijeme je bila i završena Devonina priča, Kronos je negdje bio 5 poglavlja do kraja, ali se isplatilo biti to vrijeme s njom i čitati ono što ona piše. Naravno, poslije je ona nastavila pisati, ja sam budnim okom pronalazila adrese, koje bi bile pobrisane do mojeg dolaska. *sigh*

Također ONA je osoba koje sam se bojala, ima nešto strašno u broju komenatara koje bi imala. Ali na kraju je ispala najbolji pisac i osoba koju sam upoznala ovdje.
Njezine riječi, ma koliko kratkotrajne bile, bile su i užitak za čitanje (i dalje jesu).

Demon je ime koje sam dala glavnom muškom liku, na početku. Poslije, nažalost, shvatih da je ime krivo u izgovoru pa ga promjenih u Damona, ali nemojte mojeg i Damona Salvatorea (The Vampire Diaries) mješati. Točno, obožavam taj serijal, ali to nema ama baš nikakve veze s mojom pričom, jer koliko se ja sjećam anđeli se ne spominju u tom serijalu.

Damaris; eh, to je ime u koje sam se iste sekunde zaljubile. Njega (ah, gle slučajnosti) sam pronašla isto u 4 ili 5 dijelu VD-a. Ona nije bila niti sporedni lik, već žrtva koju je zgrabio Damon, pa eto vam još jedne usputne slučajnosti.

Naravno, uspostavilo se da je i blogosferi još jedna Damaris, ali ovaj je fokusirana na HPFF (za neznalice: Harry Potter Fan Fiction), dio hrvatske blogosfere koju i ja volim čitati. *ekhem*


Moja priča govori općenito o Damaris Zeyn, njezinom životu od njezine sedamnaeste godine do smrti i započinje prilično obično, do njezinog Preobražaja kada sazna da je Enkel.
Ako se pitate kako sam ja zamišljala Damaris, ne bih vam znala odgovoriti. Zato i nemam dio s slikama likova. Poprilično mi je blesavo ga i imati, kada ni sama ne znam kako ih zamisliti.
Ali nakon podugog vremena provedenog na internetu i po blogovima, razvila sam istančani stil u biranju slika likova. Zato, ovako bi moja Damaris donekle izgledala. Zanemarite li crvenu kosu, jer je ona je crnokosa. :3

Glavni izrazi, domene, whatever su ispisane na finskom/irskom/hrvatskom jeziku. Zašto finski, vjerovatno se pitate?
Čisto zbog činjenice jer obožavam Finsku, finski jezik i INDICU koja je bila od velike pomoći u stvaranju ove priče.


Nažalost, priča je bila previše puta stopirana, zbog moje prevelike mašte i navike da stvaram nove zaplete koji ne mogu ulaziti u druge priče, tako da je bilo dosta mojih propusta. Ali uvijek se vratim svojoj Damaris, ipak je ona moja prva cura, moj prvi story-blog. :3
Isto tako, puno sam puta spajala poglavlja i sada prepravljam tekstove i pokušavam se (ne)pokopati kada vidim sve silne greške, jer nemam urođenu naviku da čitam vlasiti tekst pedesetak puta. (Zato mi se uvijek ovako i vraća, hi-hi)


Sada gledam u ovaj post, jer znam svoju namjeru, jer želim da ovaj blog ostane ovdje, kao i ova priča, da ne bude jedna od onih 'pobrisanih' jer mi je jako draga ova priča i jer želim da je i druge pamte kao pročitanu.

Puddles and cuddles, Stella


objavljeno 29.09.2011. (četvrtak) u 21:19 sa 7 komentara